Udruga PET PLUS
14.03.2025
, , ,
, , , , , ,

Da Vincijev laboratorij

EU Projekt: Da Vincijev laboratorij

11.03.2025. potpisan je ugovor s Uredom za udruge u okviru poziva za dodjelu bespovratnih sredstava SF.2.4.06.04 Jačanje kapaciteta organizacija civilnoga društva za promociju STEM-a za projekt Da Vincijev laboratorij – SF.2.4.06.04.0060

Projekt je sufinanciran od strane Europske unije iz Europskog socijalnog fonda plus te Ureda za udruge Vlade Republike Hrvatske, Posredničko tijelo razine 1  Programa „Učinkoviti ljudski potencijali 2021. – 2027.“

Nositelj projekta: VIRTUALCI – UDRUGA ZA RAZVOJ I PROMICANJE KREATIVNOG I DIGITALNOG OBRAZOVANJA

Partneri: Udruga PET PLUS, Sveučilište Algebra Bernays, Institut Ruđer Bošković, Krapinsko-zagorska županija,  Osnovna škola Bedekovčina, Osnovna škola Prečko, Osnovna škola Zorke Sever, Osnovna škola Petra Preradovića i Osnovna škola Stjepana Radića Brestovec Orehovički

Početak i kraj projekta: 11.03.2025. – 11.03.2028.

Ukupna vrijednost projekta: 296.552,84 EUR

Trajanje projekta: 36 mjeseci

Opći cilj: Opći cilj PDP-a je jačanje kapaciteta organizacija civilnoga društva u promociji STEM-a među djecom i učenicima

Specifični cilj: Unaprijediti kapacitete organizacija civilnoga društva za provedbu programa u području promocije STEM-a te suradnja s visokim učilištima i/ili znanstvenim institutima i odgojno-obrazovnim institucijama · Provedba aktivnosti s ciljem promocije STEM-a među djecom i učenicima

Opis projekta: Projekt Da Vincijev laboratorij obuhvaća znanstveno-popularna događanja koja se sastoje od teoretskog i praktičnog dijela. U teoretskom dijelu, sudionici se upoznaju sa životom i otkrićima Leonarda da Vincija njegovim slikarskim djelima poput Vitruvijevog čovjeka te ključnim izumima kao što su avion s ptičjim krilima, perpetuum mobile, katapult, tenk i bicikl. U praktičnom dijelu koriste 3D olovke za izradu replika Vitruvijevog čovjeka i aviona te konstruiraju katapult. Sudionici zadržavaju svoje radove. Na kraju, uz pomoć VR naočala, istražuju virtualne rekonstrukcije svemira ili povijesnih gradova poput Firence. Radionice također pokrivaju osnove VR-a i AR-a, hardver i softver, dizajn VR/AR iskustava, primjene u STEM edukaciji, etiku.

Aktivnosti projekta:

  • Pohađanje izobrazbi vezanih uz unaprjeđenje kapaciteta za provođenje STEM aktivnosti među djecom i učenicima
  • Organizacija. i provođenje izobrazbi od strane partnera. VU i/ili ZI, kojima se educiraju osobe koje su zaposlene/volonteri kod prijavitelja i/ili partnera OCD-a i OOI i koje su uključene u provedbu projektnih aktivnosti
  • Promocija STEM područja kroz organizaciju manifestacija i/ili znanstveno-popularnih događanja za djecu i učenike (sajmovi, festivali, natjecanja, STEM izložbe, STEM štandovi i sl.) u odgojno-obrazovnim ustanovama
  • Promocija STEM područja na javnim mjestima
  • Mentoriranje za provedbu projektnih aktivnosti s djecom i učenicima i nadgledanje provedbe
  • Studijski posjeti (nacionalnim i inozemnim) organizacijama koje se bave inovativnim metodama prezentacije i približavanja STEM-a djeci i učenicima

Rezultati projekta: Unaprijeđeni kapaciteti udruge Virtualci za provedbu STEM programa kroz razvoj i provedbu edukacijskih programa za volontere i zaposlenike te kroz suradnju s visokim učilištima i znanstvenim institutima (Algebra i IRB). Unaprijeđeni kapaciteti organizacija civilnoga društva za provedbu programa u području promocije STEM-a te suradnja s visokim učilištima i/ili znanstvenim institutima i odgojno-obrazovnim institucijama.

Top userth-largeclosetagmap-markercalendarchevron-downphonefacebookbarsenvelopemobileinstagram