Udruga PET PLUS
01.09.2021
,
, ,

I ti imaš dom – Faza II

Financira: Ministarstvo rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike

Početak i kraj projekta: 01.09.2021. – 31.08.2022.

Iznos financiranja: 154.000,00 kn (77.000,00 kn za svaku godinu provedbe)

Trajanje projekta: 24 mjeseca

Nositelj projekta: Udruga PET PLUS

Partneri: Centar za socijalnu skrb Zagreb

Opći cilj projekta: Povećanje socijalne uključenosti i integracije beskućnika u život zajednice

Specifični ciljevi projekta:

Razvoj sustava potpore i zbrinjavanje socijalno osjetljivih skupina

Razvoj specifičnih vještina za aktivno uključivanje na tržište rada

Senzibiliziranje javnosti za potrebe beskućnika

Kratki opis programa:

formiranje mjesta  gdje će se korisnici programa osjetiti prihvaćenima, ali i zadovoljiti osnovne potrebe (održavanje osobne higijene, pranje rublja, konzumiranje toplih napitaka) i rad štićenika sa zaposlenikom udruge/socijalnim pedagogom koji će osigurati individualno savjetovanje i druge praktične radionice u projektu (mentoriranje, trening komunikacijskih vještina, radionice „proaktivni na tržištu rada“)

Aktivnosti:

  1. Poludnevni boravak
  2. Individualno savjetovanje
  3. Set radionica „Proaktivni na tržištu rada“
  4. Mentoriranje pri aktivnom traženju posla
  5. Trening komunikacijskih vještina
  6. Promocija i vidljivost Programa
  7. Upravljanje projektom

Rezultati projekta:

  • Smanjen broj beskućnika koji borave na ulici, promjena ponašanja i stavova, poboljšanje zdravstvenog statusa i kvalitete života u cjelini, kvalitetniji izbori u provođenju slobodnog vremena, zadovoljene osnovne životne potrebe.
  • Postupno prevladavanje problema i postizanje većeg životnog zadovoljstva, uključivanje na tržište rada aktivnim traženjem posla, promjena životnih obrazaca
  • Provedeno 6 tematskih radionica programa „Proaktivni na tržištu rada“. Usvojene vještine pisanja životopisa i zamolbi za posao, poslovnog bontona te pripreme za razgovor za posao.
  • Bolja konkurentnost korisnika na tržištu rada, povećana informiranost o mogućnostima apliciranja na natječaje za posao ( web stranice, načini prijave i sl.).
  • Razvijene komunikacijske vještine korisnika: vođenje razgovora, asertivna komunikacija, rješavanje problema, uvažavanje sugovornika.
  • Povećana dostupnost informacija, senzibilizacija javnosti, promocija Programa.
Top userth-largeclosetagmap-markercalendarchevron-downphonefacebookbarsenvelopemobileinstagram