Projekt je sufinanciran od strane Europske unije iz Europskog socijalnog fonda te Ureda za udruge Vlade Republike Hrvatske
Nositelj projekta: Udruga PET PLUS
Partneri: Lokalna akcijska grupa Vallis Colapis, Općina Kravarsko, Udruga umirovljenika općine Kravarsko, KUD “Kravarsko”
Početak i kraj projekta: 1.8.2020. – 1.8.2022.
Ukupna vrijednost projekta: 1.989.272,02 kn
Trajanje projekta: 24 mjeseca
Opći cilj projekta: Cilj projekta je osnažiti javno-civilno partnerstvo i praksu sudjelovanja OCD-ova iz ruralne zajednice u upravljanju i donošenju odluka u Općini Kravarsko kroz širenje raspona socijalnih, kulturnih, obrazovnih i gospodarskih sadržaja i usluga koje se pokreću ili već provode u lokalnom društvenom centru uz unapređenje kapaciteta OCD-ova.
Opis projekta: Projekt Pokrenimo KOK! stanovništvu Općine Kravarsko omogućiti će pristup sadržajima koji će im osigurati kvalitetniji nastup na tržištu rada, pokretanje šireg raspona aktivnosti za djecu, mlade te osobe starije životne dobi i osobe s posebnim potrebama. Projektnim aktivnostima organizirati će se provođenje slobodnog vremena za različite dobne skupine, kao i dodatni obrazovni sadržaji i stjecanje vještina, kao što su tečajevi rada na računalu i sl. Isto tako projektom će se jačati kapaciteti lokalnih OCD-a kako bi se provođenje sadržaja potrebnih stanovništvu omogućilo i nakon završetka projekta.
Aktivnosti:
- radionice bubnjanja
- radionice kuhanja
- radionice očuvanja tradicijske baštine
- radionice informatičke pismenosti
- radionice starogradskih i zabavnih pjesama
- radionice osnova informatike za 54+
- plesne radionice
- pjevačke radionice
- tamburaške radionice
- održavanje javnih tribina
Rezultati projekta: Osnaženo javno-civilno partnerstvo i praksa sudjelovanja OCD-ova iz ruralne zajednice u upravljanju i donošenju odluka u Općini Kravarsko. Proširen raspon socijalnih, kulturnih, obrazovnih i gospodarskih sadržaja i usluga u lokalnom društvenom centru. Osnaženi kapaciteti lokalnih OCD-ova za daljnju provedbu kulturnih, obrazovnih i gospodarskih sadržaja i usluga.