Financira: Ministarstvo rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike
Početak i kraj projekta: 01.09.2021. – 31.08.2022.
Iznos financiranja: 154.000,00 kn (77.000,00 kn za svaku godinu provedbe)
Trajanje projekta: 24 mjeseca
Nositelj projekta: Udruga PET PLUS
Partneri: Centar za socijalnu skrb Zagreb
Opći cilj projekta: Povećanje socijalne uključenosti i integracije beskućnika u život zajednice
Specifični ciljevi projekta:
Razvoj sustava potpore i zbrinjavanje socijalno osjetljivih skupina
Razvoj specifičnih vještina za aktivno uključivanje na tržište rada
Senzibiliziranje javnosti za potrebe beskućnika
Kratki opis programa:
formiranje mjesta gdje će se korisnici programa osjetiti prihvaćenima, ali i zadovoljiti osnovne potrebe (održavanje osobne higijene, pranje rublja, konzumiranje toplih napitaka) i rad štićenika sa zaposlenikom udruge/socijalnim pedagogom koji će osigurati individualno savjetovanje i druge praktične radionice u projektu (mentoriranje, trening komunikacijskih vještina, radionice „proaktivni na tržištu rada“)
Aktivnosti:
- Poludnevni boravak
- Individualno savjetovanje
- Set radionica „Proaktivni na tržištu rada“
- Mentoriranje pri aktivnom traženju posla
- Trening komunikacijskih vještina
- Promocija i vidljivost Programa
- Upravljanje projektom
Rezultati projekta:
- Smanjen broj beskućnika koji borave na ulici, promjena ponašanja i stavova, poboljšanje zdravstvenog statusa i kvalitete života u cjelini, kvalitetniji izbori u provođenju slobodnog vremena, zadovoljene osnovne životne potrebe.
- Postupno prevladavanje problema i postizanje većeg životnog zadovoljstva, uključivanje na tržište rada aktivnim traženjem posla, promjena životnih obrazaca
- Provedeno 6 tematskih radionica programa „Proaktivni na tržištu rada“. Usvojene vještine pisanja životopisa i zamolbi za posao, poslovnog bontona te pripreme za razgovor za posao.
- Bolja konkurentnost korisnika na tržištu rada, povećana informiranost o mogućnostima apliciranja na natječaje za posao ( web stranice, načini prijave i sl.).
- Razvijene komunikacijske vještine korisnika: vođenje razgovora, asertivna komunikacija, rješavanje problema, uvažavanje sugovornika.
- Povećana dostupnost informacija, senzibilizacija javnosti, promocija Programa.